Haemme vahvistukseksi logistiikkatiimiimme

VARASTOKOORDINAATTORIA

monipuolisiin varastotehtäviin, joissa on mahdollisuus kehittää osaamistaan ja ammattitaitoaan eri osa-alueiden ammattilaisten kanssa.

Varastokoordinaattori vastaa tulevan materiaalin vastaanottotarkastuksista, varastoinnista ja tuotantoon keräilyistä. Hän toimii Supply Chain-yksikön jäsenenä ja huolehtii oman  vastuualueensa kautta yrityksen tilaus-toimitusketjun sujuvuudesta.

Pääasialliset työtehtävät:

  • saapuvan tavaran vastaanottotarkastukset ja varastointi (hyllytys, merkintä ja järjestely)
  • varastosaldoseuranta, epäkuranttien komponenttien seuranta ja käsittely
  • varaston inventointitoimenpiteet yhteistyössä logistiikan ja tuotannon kanssa
  • varastonhallinta ja siihen liittyvien prosessien ja menetelmien kehittämiseen osallistuminen
  • materiaalien keräily ja toimitus tuotantotiimeille
  • msallistuminen aktiivisesti mahdollisten ongelmatilanteiden ja häiriöiden selvittämiseen yhteistyössä logistiikan ja tuotannon kanssa, tavoitteena häiriötön tuotanto
  • lähtevien tilausten pakkaaminen

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • tehtävään soveltuvaa tekniikan tai logistiikka-alan koulutusta
  • varastotoimintojen ja tilaus-toimitusprosessien tuntemusta
  • teknisten piirustusten lukutaitoa
  • mekaniikan, elektroniikan ja optiikan komponenttien tuntemus on etu
  • vähintään perustason IT-taitoja ja aiempaa kokemusta toiminnanohjausjärjestelmän (Visma Nova) käytöstä
  • sujuvaa suullista ja kirjallista suomenkielentaitoa, englanninkielentaito plussaa
  • järjestelmällisyyttä, tarkkuutta, omatoimisuutta ja ongelmanratkaisutaitoja
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • kykyä toimia itsenäisesti ja ottaa vastuuta
  • kykyä toimia projektimaisessa ympäristössä ja keskeneräisyyksien sietokykyä

Tarjoamme

  • toistaiseksi voimassaolevan kokoaikaisen työsuhteen kansainvälisessä toimialansa johtavassa yrityksessä
  • kattavat henkilöstöedut kuten laajennettu työterveyshuolto, liikunta- ja kulttuurietu

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan, kun olemme löytäneet sopivan henkilön. Hakuaikaa on 28.7.2021 asti ja hakemukset liitteineen voi lähettää oheisen linkin kautta

TÄYTÄ HAKEMUS >

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Virve Kyllönen, Sourcing & Logistics Manager
virve.kyllonen@specim.fi
p. 010 4244 440 (28.-30.6. klo 9-10 ja 26. -27.7. klo 9-10)

Sari Vuori, HR Manager
sari.vuori@specim.fi
p. 010 4244 456 (14.6.-2.7.)

Vuonna 1995 perustettu oululainen SPECIM, Spectral Imaging Ltd. on maailmanlaajuisesti johtava yritys toimialallaan. SPECIM valmistaa ja myy kuvantavia hyperspektraalilaitteita ja -järjestelmiä asiakkailleen, joita ovat eri puolilla maailmaa toimivat laitevalmistajat, integraattorit ja muut teolliset OEM-asiakkaat sekä yksityisen ja julkisen sektorin tutkimusryhmät.

SPECIM on edelläkävijä, jonka menestys perustuu korkealaatuisiin tuotteisiin ja asiakaspalveluun sekä osaavaan henkilöstöön. Yritys työllistää n. 70 myynti-,markkinointi-, tuotekehitys-, tuotanto- , asiakastuki- ja hallintotehtävissä työskentelevää huippuosaajaa. Yrityksen päätoimipaikka on Oulussa. Lisäksi SPECIMillä on myyntitoimistot Espoossa, USAssa ja Kiinassa sekä kumppani- ja edustajaverkosto yli 30 maassa eri puolilla maailmaa. SPECIM kuuluu KonicaMinolta Groupiin.